Klagar, nejdå?!

sitter nu i skolan och är bokstavligt död!
fick mig bara 5timmarns sömn inatt, kunde ju fan inte somna :/ sånt är jobbigt ..
åkte med tidiga bussen också, men den är alltså så jävla sen . den kom 15min efter den skulle gjort, men jag tycker faktiskt synd om robert som satt i centrum och fick vänta i 20min ..
men jag kom i tid till skolan iaf, började med radioprogram.. själv sabbade jag hela faderuttan genom att sätta på fel låt och sen så drog jag upp fel grejs xD haha, men nått måste man ju ha och skratta åt ^^
just nu väntar jag på att Julia och hennes grupp ska bli klara med deras program, men dom verkar aldrig vilja bli det. Jobbigt, jag är så himla hungrig också magen kurrar! eller plingar?:P
sen så är jag lite avis på milla också som är hemma nu för att hon redan hade spelat in sitt program och fick vara ledig första lektionen och knarkus är ledig hela fucking dagen :( nejnej, här är man inte avis alls. det hör ni väl?

OCH jag börjar bli sjuk, IGEN!
inte okej, sitter ju och fryser som någonting.
visst är 22grader kallt?
slut med mitt klageri, måste bita ihop och klara hela dagen!
bara engelska och dadakunskap kvar! dödödö :(
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0