helt onödigt

Todelu!
och där tog det stopp, nu vet jag inte vad jag ska skriva? ;o

kan börja med att lovet får en tumme upp (y)
förmodligen kommer det vara tumme ner (n) imorrn, för jag ska plugga.
Idag vaknade jag 1 av att mamma kom ch väckte mig, mitt rum var en bastu jag var astrött kollade på henne sa hej, la mig och sov igen ^^
jag satt faktiskt och renskrev och läste igenom lite fråga om stasskick förut också, så jag är lite stolt :* och jag tror att Julia sitter fast med medieproduktionen än ja, hon verkar alltid komma på undanflykter ;) och det där känner inte jag igen! *visslar*
ont i magen har jag också! :( sen så igår var jag så trött att jag fick för mig massa saker, att jag fick sms och att jag hade en orm brevid mig i sängen så jag flö flera meter! inte kul!

hmm, nu ska jag typ göra nått niceigare :)
svejs!


Kommentarer
Postat av: jules

ehe, inte gjort den än...... (A)

2009-10-29 @ 22:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0