Helg!

Hello :)
helgen är här nuni!
imorrn ska jag kanske till Julia, hoppas på det (y'

skolan var ovärd, jag åkte iväg ändå..
gjorde inget på samhällskunskapen och inget på matten och på idrotten satt vi och kolla på när dom simma sen så skulle vi ut och gå, men vi dock åkte hem istället :) bussen var full, men jag gick på vid station så jag överlevde :) Hanna kom sen och satte sig brevid mig, kul att se dessa gamla folk igen, hon är ju faktiskt min barndomskompis så :) hitta på nått någon dag blir nog iaf!
hmm, jag kom hem och så .. börjar bli förkyld det tycker vi inte om, sen så ska jag nog snart ut på en promenad så jag rör bort maten jag just åt.

satt och tänkte på höstlovet, v.44. 3 veckor kvar, längtar tills halloween kommer nog bli asbra med Julia, Milla och Sabina om det är så det blir :) annars är vi nog fler eller nått sånt ^^
nu ska jag typ kolla runt lite på datorn sen så ska jag städa!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0