Hej, jag är en lyckad person.

rubriken säger allt,
ni kanske kan gissa att jag försov mig i morse.
Vaknade samma tid som igår, sen så hade jag satt på mig tröjjan utochin precis som igår med ..
hmm, fick skjuts av pappa ner till stan och så märkte vi att Sebastian satt i busskuren och väntade så vi passade på att plocka upp han också! iaf, kom till skolan 9, 20min sen men vi hade matte/stefan och han är snäll :)

sen så har jag varit trött idag så mindre social än vad jag brukar, sorry for that!
när jag kom hem så typ blev det mat och sen ringde jag till hallen och boka soltid.
sitter och väntar på att klockan ska bli kvart över sju nu, ska bli sjukt skönt!

imorrn ska JULIA ringa mig,
skrev det med stora bokstäver så hon skulle komma ihåg det.
iaf, ringer vid sju så jag vet att jag inte försover mig igen :$
nu ska jag göra nått annat!
puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0