grattis?

Hej!
ska börja med om att jag drömde att jag kunde sova lite längre imorse, gissa vad jag gjorde? kopplade ihop den med att jag kunde göra det på riktigt, i verkligheten..
så jag försov mig, vaknade av mimmi när det var 10min kvar innan min buss skulle gå. jag säger att jag inte hinner och hon fick gå själv, tur att hon väckte mig! slängde iväg ett sms till Milla och sa att jag hade försovit mig, fick svar direkt; jag vaknade precis jag med xD
ahaha, så hon vaknade av mitt sms så båda försov oss, lyckade dejetjejer! :P
men vi fick skjuts in och kom i tid, hade ont i magen så jag åkte hem tidigare!
när jag väntade på bussen började det regna -.- kom hem, ingen nyckel och ingen hemma!
men mamma kom hem och låste upp och så har min dag varit ..
jag sitter och är en istapp nu, fryser som alltid. Måste vara nått fel på mig? ;o

ska snart duscha, så jag blir varm istället!
ska försöka komma i säng i tid ikväll, ja försöka.
pusshej! 

                                               tatuera mig vill jag också göra ..


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-10-06 @ 19:39:50
Postat av: Milla

lyckade dejetjejer ja! (y'

2009-10-06 @ 19:40:10
URL: http://heejmilla.blogg.se/
Postat av: JC

Det vore fett coolt med tatuering ändå!;)

2009-10-06 @ 21:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0