Fredag, helg!

Har inte hunnit att skriva nått idag!
dagen har varit fullspäckad (y)

började med sovmorgon <3
skolan var helt okej faktiskt, rätt ovärd men funkar :D
iaf, vi hade idrott, fotboll.. den började bra, kanske inte! Jakob sköt en boll rätt i facet xD haha! alltså det gjorde inte ont eller nått sånt men det var så kul ^^ iaf, mitt RÖDA lag vann, Maria gjode typ alla målen. Duktig flicka!

efter skolan följde Julia och Milla med mig hem,
satt hemma och dampade och chilla till mesta del.
Drog till hallen, där mötte vi Ibbe så han satt vi med hela matchen,
som förövrigt var herrarna HKB - HAMMARÖ.
det blev jämt, när det var 4sekunder kvar får hammarö straff, men målvakten tog den. Den matchen var lite skakande, Hkb var lätt bäst för hammarö spelade fult och det var en cp dommare.
efter det så gick jag, milla, julia och ibbe till mon och käkade pizza, det var gött (y)
saknat den där ibbe, alla cp stunder i korridoren :( saknar dock hela klassen också!

nu har julia och milla lämnat mig ensam i mitt rum som dom tycker är så fint xD
haha, så jag ska väl strosa runt lite här och sen blir det nog fakitskt sängen! (:
sov gott :*

  
Man kan ha kul när man väntar på bussen,
och Julia tyckte jag hade en porrig kudde!

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Jules

HAMMARÖ ÄR BÄÄÄÄÄÄST :'D

eller ah..

och din kudde är så djävulsk porrig! XD

2009-10-11 @ 00:00:59
URL: http://julesblues.blogg.se/
Postat av: marion (y)

hahaha, klart den är ;)

DEJE <3

2009-10-11 @ 03:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0