cp

Fan va sur jag blir!
det står att jag har ej rapporterad på 3lektioner som jag varit på :S så var det även för milla ... och ännu bättre lyssna här, om jag blir sjuk i skolan måste jag åka hem, få föräldras påskrift, åka tillbaka till skolan och lämna in den och sen dra hem! hur sjukt är inte det? ;s jag hoppas jag har missförstått allt!

aja, i morse drog jag till skolan och hade mediaproduktion, vi lärde oss saker om kameror :)
väntar på att pappa ska komma hem, kanske hittat en kamera :) överlycklig!
tycker synd om milla, hennes objektiv har gått sönder. Kostar typ 2000:- så det var ju inte det minsta..
hmm, sen hade jag mediakunskap, det sög! som det alltid gör. och ja, jag klagar!
men klassen är bäst, *Milla, Julia & Sabina.*
yesyes, nu ska jag nog jobba lite på med min ljud grej så den blir klar!
sen väntas nog oth också :)
puss :*


Kommentarer
Postat av: milla

Du har missförstått, du ska ta med dig frånvarolappen till skolan dagen efter ;)

OCH DET ÄR SYND OM MITT OBJEKTIV :'(

2009-10-13 @ 20:40:03
URL: http://heejmilla.blogg.se/
Postat av: MARION

AHA!

tack gode gud :D

2009-10-13 @ 22:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0