Awesome helg!

Fredag- följde med Julia hem efter skolan, gjorde inget speciellt köpte glass :P sen kom Johan också! (y)

Lördag - Julia och Milla kom till mig, vid 6 åkte vi cykel och jag skjutsade Milla, som jag inte var skillad på :D haha! Milla typ dog, jag cyklade lite vingligt det gick inte bra för mig alltså. och det VAR cykelns fel.. kollade på innebandy match, millas lag förlorade med 1-20, det var ju skoj.. haha, men det var väl bara för att inte hon själv var med och satt och skrek käft till folk på läktarn ^^ sen kom ibbe också ju, så han satt vi med och pratade med i hallen! 
efter detta såg såg vi massa folk som skulle hem till Adam, nästa gång ska jag vara med! för jag saknar dom sjukt mycket! iaf, köpte godis drog hem till mig och rent ut sagt chilla hela tiden, jo jag hamna på golvet av en viss Miranda och sen vart jag under sängen också, jag vet inte hur jag hamnade där? :S haha, a! Robin måste tyckt vi var helt sjuka :$sen somnade jag vid halv 7 imorse


Söndag - vaknade i morse runt 11 av att nån typ kastar kuddar på mig och godis och skickar sms, dom hade vaknat! jag som låg och försökte få min skönhetssömn, det gick inte bra alltså! menmen, jag är inte så trött nu ändå som jag trodde att jag skulle vara ändå ;o nu har jag iaf varit en duktig flicka, eller nej.. jag kollade igenom datakunskapen lite sådär, om jag vore en duktig flicka så skulle jag fortsätta sitta med den nu, men gör jag det? nej! istället sitter jag vid datorn och knarkar Mayday Parade<3 haha! jag är ett pucko :ö

allt från mig idag, helgen var iaf bäst! :)
Puss! :*


Kommentarer
Postat av: Johan

Det va chill i fredags och det var kul att få träffa dig :D!

2009-10-19 @ 20:56:51
URL: http://mohahahahahaha Marion e en fesk!
Postat av: Anonym

haha, du var med på två ställen! :D stolt nu eller hur? xD

kul att träffa dig med! :)

2009-10-19 @ 21:29:05
URL: http://MARIONTILLJOHAN
Postat av: Johan

Jag e jävligt stolt!:D:D

gött :D hoppas vi syns snart då:P

2009-10-19 @ 22:16:19
URL: http://mohahahahahaha Marion e en fesk!
Postat av: Anonym

haha, det ska du vara xD

det gör vi nog (y)

2009-10-20 @ 18:39:38
URL: http://festtestjohan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0