triss?

haha, tillägnar det har inlägget till Milla som tycker att jag och julia är sega på att blogga! :d
så nu ska hon få ett!

so prov i skolan, gick väl si sådär :O
men hoppas väl få ett G.
efter skolan åkte jag in till bergvik med syster,
fick mig fakitskt ett par baggy byxor som jag har varit på jakt efter ett bra tag.
och ett par skor, men klackar! sen så är det väl dags att hitta sig en tröja, klippa mig och färga håret :P

hmm, och Milla..
JAG HAR OCKSÅ EN GRÖN KOSSA PÅ FARMVILLE,
eller nej... jag har två
nu ska jag faktiskt ta det lugnt imorn, har bara en lektion som är idrott och det får man faktsikt missa!
så jag sjukanmäler mig när jag orkar! :D

Vacker Konversation <3 

´milla / säger (21:06):
jag måste sjukanmäla mig, jag orkar inte hämta telefonen XD

Marion säger (21:06):

 

inte jag heller xD

´ jules säger (21:06):

 

haha jag med >.<

Marion säger (21:06):

 

haha, triss
vad vinner vi?

milla / säger (21:06):

 

w-t-f marion?

 

Marion säger (21:06):

 

hahaha, tre som inte orkar göra nått= triss.. triss, trisslott!

´ jules säger (21:07):

 

VA? XD

milla / säger (21:07):

 

ojojoj
vad du kan koppla samman allt lilla marion

´ jules säger (21:07):

 

HAHAHA XD

Marion säger (21:08):

 

haha, julia fattar du inte? xD

milla / säger (21:08):

 

jag har en grön kossa på farmville

´ jules säger (21:08):

 

HAHAHA XD
nej jag fattar inte
och jag vill inte heller XD


Kommentarer
Postat av: jules

JAG ÄR SMART, OKEJ? XD

2009-11-05 @ 21:33:45
URL: http://julesblues.blogg.se/
Postat av: MARION

haha, förstår du än? :D

2009-11-05 @ 21:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0