stan

Älskade lördag är här,
även om den snart är slut :(

var i stan idag med erika, skulle in och fika ;) hahahha!
blev även kolla en snabbis på handboll, hahahha på det med..
och nej ni förstår ingenting för det gör bara jag och erika *vissel*
mötte även lilla robert vid busstation (2s, bra nu milla? :D)

sak samma, min dator har inte dampat med mig än idag, det är bra.
men det lär ju bli ikväll och jag hade cp dröm inatt.
fast massafin var den också (: hihi!
OCH, den som kliar mig på ryggen nu kan få vad som helst.
puss :*
             
                   börjar bli jul nu, det ogillas! jag tyckte om julias "anti jul piller"


Kommentarer
Postat av: milla

Ja nu är det bra :D

förutom att du gillade julen förut och inte nu ;o

2009-11-28 @ 17:59:38
URL: http://heejmilla.blogg.se/
Postat av: marion

jag gillade julen,

men nu märker jag hur allting har förändrats och det blir bara som en begravning istället.

2009-11-28 @ 18:07:46
URL: http://marionx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0