Rivdags

Hello dudes! :D
sovmorgon imorse, vet ni vad det var?
UNDERBART!

skolan var seg som vanligt,
men inte speciellt jobbig.
det var väl tur, det enda som sög var att bussen var massasen så jag fick stå och frysa fossingarna av mig :(
men jag kom hem tillslut iaf, kvart i sex (y'
måste säga att jag verkligen älskar måndagar och tisdagar. -.-

när jag kom så var det mat som gällde,
sen så har vi rivit en del av väggen mellan mitt och Jessicas rum, så det är fint nu och luktar lite spackel och så nu! men ska väl försöka se till att kunna sova med den lukten också!

tänkte att jag skulle bli social på msn och fixa varm oboy.
puss :*

-Whatever it takes.




Kommentarer
Postat av: Du kan va en fesk!

Det e ju alltid roligt att bygga om:D?

Lyx med sovmorgon!:D

2009-11-18 @ 21:38:56
Postat av: marion

haha, ja men inte när man får massa grejs på sig hela tiden :D

2009-11-18 @ 21:53:08
URL: http://marionx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0