N.Y

Gokväll!
marion är inte på så bra humör, somande runt tre inatt.. verkade inte bara vara jag som hade svårt för att somna inatt :/ så jag var rätt så död i morse eller under hela dagen var det värst!
hmm vårat cp schema hjälper ju inte direkt, jag har hört att media skulle vara slappt? men tjena!
till och med typ teknik och natur har bättre! aja,  hoppas på bättre i 2an :)

jag har just precis suttit och gjort klart mediekunskapen, man skulle skriva hur man trodde det såg ut i new york och hur det lukta och jjag vet inte allt. Men den blev väl bra hoppas jag? skrapa iaf ihop en hel sida, mha en bild dock xD men förhoppningsvis går det bra! 
fick reda på att jag klarade datakunskapen och fick vg på engelskan! (y)
gick bättre än vad jag hade förväntat mig, för det dåliga jag pluggade iaf!

nu ska jag göra nån annan onödig skit -.-
pusshej :*


Kommentarer
Postat av: Johan

Här e vi bra på engelska då!:D grattis :D

Gött med datakunskapen också ;)



Hahaha fy fan vilken svår uppgift! seriöst det e ju assvårt!



Höhö har ni jobbigt schema eller när slutar/börjar ni på dagarna då?:)

2009-11-02 @ 20:10:03
Postat av: Mariononon

YEAH :D



Måndag & Tisdag - 17.00

Onsdag - 15.20

Torsdag - 15.35

Fredag - 15.20

2009-11-02 @ 20:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0