Ni förtjänar ett ljus, för starkhet.

Jag tycker jag har varit duktig och gjort läxor idag.

Fars dag idag också, så jag får väl passa på att säga grattis!
men vad är det vi glömmer egentligen?
en sak som jag tänkte på första gången iår.
hur kan människor vara så själviska?
tänktänktänk, alla har inte sån tur.

inte meningen att ni ska behöva förstå övertexten, bara nått jag kom och tänka på.
Puss!


-En dag det är allt jag begär.
en dag att känna mig hel igen.
Att jag inte märkte hur mycket jag behövde dig innan du var borta.


Kommentarer
Postat av: millis

det sista där, känner igen mig så mycket.

finns här marion, glöm aldrig det <3

2009-11-08 @ 17:39:11
Postat av: marion

glöm aldrig att jag finns för dig heller <3

2009-11-08 @ 19:56:28
Postat av: jules

Och jag kan relatera som fan marion.

finns här <3

2009-11-09 @ 19:47:22
URL: http://julesblues.blogg.se/
Postat av: marion

<3

2009-11-09 @ 22:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0