Minne Fiskpinne

Marion hon är allt en duktig flicka hon!
haha, pappa tyckte att jag var nere på blondinskalan 2.25 av 10 efter han förhörde mig på frågorna på so:n!
satt faktiskt och kolla igenom dom lite smått ska väl dra tillbaka till pluggartiden!
kände för en lite paus, har så ont i huvet :/ tror jag börjar blir sjuk.

skolan idag var bara allmänt typ trög,
tur att jag har Julia, Milla och Sabina.
ni är otroligt bra <3

haha, typ idag så gick jag, milla och julia för att kolla vad det var för mat 40min innan det öppnade.
När vi kommer dit så sätter sig dom dära två och säger nu väntar vi!
Jag säger: Ohja klart vi gör (isroniskt) fick en blick, och sen sa jag; Seriöst?!
haha, då garva jag ihop.

hmm, imorrn så typ blir det mer skola och mer plugg.
Så det är inte säkert att ni hör nått från mig imorrn!
men jag tycker att ni får överleva ändå :D
puss :*

och nu har min mobil typ pajat med massa skit så ni kan inte få matsalskön bilden! :(
funderar också på att färga håret lite mörkare eller ljusare. 
typ så mörkt som på bilden :P




Kommentarer
Postat av: Johan

Så kan det gå :P



MArion har blivit smart med andra ord !:O:D

grattis!:D

2009-11-03 @ 21:32:32
Postat av: köar-milla

hahah okej irl garv på matsalen alltså. haha

puss på dig sötnos :* <3

2009-11-03 @ 22:04:03
URL: http://heejmilla.blogg.se/
Postat av: jules

men det bästa var ju när jag sa till milla att jag bara ville lägga mig ner mitt i korriodoren och sova, och vad gjorde vi? :D:D:D

2009-11-03 @ 22:36:40
URL: http://julesblues.blogg.se/
Postat av: Marion

Johan: Marion är fortfarande osmart :(



Milla: puss på dig med söt :* <3



Julia: haha, jo då dog jag faktiskt också! xD hahaha!

2009-11-03 @ 23:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0