Matteprov + Introdag(?)

Jag har varit lite dålig gällande uppdatering på sistonde, bara blivit ett inlägg/dag.
aja, jag orkar inte :P

hmm, idag hade jag matteprov, det gick ju helt totalt superbra. (ironi)
efter det så hade vi någon wierd dag, så vi typ skulle prata åsikter eller nått sånt, om nån frågar mig så var fikan bäst på hela dagen! haha. det kanske inte var ett så stort wow för endel ;)

annars har det varit en rätt rolig dag, stake fick inte komma på bussen så han fick stå på torget själv med sitt paraply. skrattattacker för sabina, julia och milla är lite sjuka (inte inklusive mig då (; )
och jag och milla sprang för att hinna med en buss som åkte (vi missade den alltså) sen så skrek milla: DEN DÄR GÅR TILL STATION (länsbuss som vi inte hade sett) då vart det springa kan jag lova och milla diskretast i hela bussen typ trillar på sitt säte eller någonting så det lät ashögt. fick nog lite blickar? :P sak samma på det nu..

fixat lite mer på rummet nu också, så snart kan jag börja möblera om, men jag kanske vill måla och så först (:
allt för mig idag!
puss :*
                                                          lite sugen på apelsin


Kommentarer
Postat av: 'Milla

Jag är bäst ;DDD

2009-11-25 @ 22:56:35
Postat av: marino!

haha, och smidigast också ;)

2009-11-26 @ 18:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0