Långhelg

Tjena!
jag vet inte vad jag ska skriva,
bara att jag är sugen på riesen och redbull.
inte bra alltså, fast nu har jag helg :D
studiedag imorrn :) och jag trodde det var torsdag igår, det förklarar rubriken igår ;)

skolan idag var seg som fan fakiskt,
redovisning också. det var inte det roligaste, självklart inte när jag alltid snubblar på orden, måste bli bättre på det där :P
mitt rum är nästan färdig rivet också, bara där det är elledningar kvar nu så det går frammåt.
nu ser det ut som en svinstia så inget kort! haha.
ska faktiskt ta och städa lite nu hade jag tänkt mig :)
have a nice day!

-I used to be Lovedrunk,
but now i'm hungover.
  


Kommentarer
Postat av: jules

RIESEN OCH REDBULL ÄR GREJEN <3

2009-11-19 @ 23:55:41
URL: http://julesblues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0