I NEVER SAID THANK YOU FOR THAT

Nu ska ni får höra på mitt klagande här, ni får stå ut!
jag är sjukt trött och det är drygt att gå i skolan till fem, det är ju förfan asmörkt när vi slutar? man missar verkligen HELA dagen.. blir lite sur fakitskt. (och nej jag har fortfarande inte lärt mig stava till fakitskt)

hinner typ komma hem, äta, duscha sen en snabbis vid datorn sen är det ju dags att lägga sig nästan?
så nu sitter jag och lyssnar på musik, typ lugn för jag orkar inte med nått mer.
klag var det ja, där fick ni det.

Jag har bara lust att gråta ut allting och hoppas att allting ska bli bra sen.
Men tyvärr det är inte så lätt och jag väntar fortfarande.
Hur länge ska jag behöva göra det?
JAG ORKAR INTE!

-Börjar bli lite trött på det nu..
och inte precis det jag behöver nu.

bye


Kommentarer
Postat av: Anonym

lilla marion sötnos <3

2009-11-09 @ 21:14:03
URL: http://heejmilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0