Hos Systeryster

Sitter nu hemma hos Jessica, gör henne sällskap inatt så jag inte kommer försent imorgon som jag förhoppningsvis inte gör! men om jag säger så, så kommer jag försova mig heöt säkert.

gick hem från skolan eller till jessica rättare sagt för min mage sprängdes.
inte haft så ont på jag vet inte hur länge? aja, det är lite bättre nu iaf (:
ska plugga matte hela dagen när mamma och pappa kommer med den, för dom ska lämna lite grejer här åt mig :) hihi!

och idag var vädret nice!
besökte även nobel gymnasiet, haha milla vill gå där tror jag? :P
hmm, nu ska jag inte skriva mer blir snart dusch och plugg.
puss :*


önskar jag kunde ta det lika chill som buster ibland ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0