glömt bort :$

glömt helt totalt bort att blogga idag,
så det får bli lite snabbt nu!
skolan var nice, det var en heelt okej dag, förutom att matten sög för vi kollade på talet 1, så hette filmen... ni hör ju hur bra den var, och att milla och julia somnade, precis som sabina under svenskan ;) haha!
känner mig lite duktig att jag inte gjorde det faktiskt (y) nice! KAKA TILL MOI!

hmm, jag lekte även drake idag också:
I'm a dragon, wohaaaa! julia, milla och sabina kollade lite snett på mig ;)
klandrar dom inte!
nej nu ska jag kila till sängs alltså, innan jag somnar :)
sen så har jag sovmorgon imorrn också, det är nice!
underskattat som fasen ^^
aja, nu ska jag ju inte skriva mer som sagt.
bara att robert fick som han ville nu, ett inlägg... :D
puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0