Förbjuden lördag

Världens tråkigaste lördag, eller vad säger ni?
jag har till och med städat, och det är sånt som är förbjudet en sån här dag.
Även om det vart rätt behövligt :P
och igår var jag duktig, skulle elda i kakelugnen och så hade jag glömt att öppna nån jävla lucka, så att röken kom inte från skortstenen utan ut genum luckan och in i mitt rum, hej lukta gott!

därför sitter jag med lite doftljus nu för att få lite bättre lukt, hallå? jag är ju inte dum? :D

iaf, just nu är det hög musik och väntan på hanna och på mat. får se om det blir lite filmkväll ikväll eller inte, beror väl på om mamma tilllåter hur mitt rum ser ut, haha!

aja, todels!

lite såhär ser det ut nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0