Bio :D

tjosan i trosan!

dirket efter skolan åkte jag in till stan, mötte hanna, robert, elin, michelle, rasmus och micke.
hmm, väntade på att bion skulle börja, då satte vi på robert finfina kläder :D haha, snyggast.se blev han, alla killar skulle falla  för han alltså :'D
sen iaf kollade vi på 2012, den var bra, dålig, ledsen, stress ja.. allting xD
och jag grina inte fem gånger, absolut inte! bara var så att jag kom ut och var svart på näsan och ögonen ;)
på bussen hem hade vi skoj typ prata massa, så skönt att umgås med gamla vänner, så värt!
saknat dom mer än mycket faktist! förmodlige paranormal activity nästa helg också :) 
AWESOME!
och förmodligen så ska vi till branäs till vintern också,
så jävla bra kommer det bli! :D
såg även erika och adam på stan också! :)

hmm, så har min dag sett ut!
fredag 13 (otursdag)
var ovanligt bra, och jag har varit glad typ hela dagen! :)
nu ska jag typ ta en dusch!
puss :*

-jag hoppas inte att det är nått mer.

och här får ni lite underhållande bilder!


Kommentarer
Postat av: jules

HAHA BILDEN, jag dog XD

2009-11-14 @ 00:10:48
URL: http://julesblues.blogg.se/
Postat av: marion

haha, du blir lite tänd på robert va? ;) erkänn!

2009-11-14 @ 00:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0