Bergvik

Gomiddag!
hmm, imorse när jag vaknade så hade jag tänkt att jag skulle till stan, men då var det så att bussarna gick helt cp! kände inte för att sitta och vänta i typ 3timmar på en buss :s så..
men nu kom mamma med ett förslag att vi skulle in till stan, så det blev så ändå!
det är niice (y'
så nu har jag gjort mig i orning osv.
ska nog kolla efter;
-t-shirt
-tröja
-underkläder

hoppas jag finner nått iaf! :)

och mitt nyttiga liv går jättebra ..
igår åt jag lussebulle deg och ätit på donken 2ggr :$
så ja, ni märker ju hur det går! haha!
jag vet inte vad jag kan skriva heller så jag ska sluta nu!

puss :*
                                               massasuddig bild, men det gör dom inte obäst ändå.
                                                            för det är precis vad dom är, bäst!


Kommentarer
Postat av: jules

vi köar fan snyggast i sverige :D

bäst är vi! <3

2009-11-07 @ 17:21:47
URL: http://julesblues.blogg.se/
Postat av: milla

köa till matsalen <3

2009-11-07 @ 18:37:18
URL: http://heejmilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0