10/11

Nu är jag äntligen hemma! skönt, fick sluta 1,15min tidigare idag, andersx3 är snäll :D
sen så hade vi ju faktiskt sovmorgon idag också, jag och mimmi åkte och käka donken också, inga fel alls! :D

jag borde sitta och göra lite samhällskunskap också, men självklart så ska jag dra ut på det.. men jag är ju nästan klar så? ;o aja, jag orkar inte det just nu ^^ klockan är för mycket!

jo idag på bilden var vi till muséet, det sög! men jag och milla hade kul, nästan -.-

träffa ibbe vid bussstation, det blev trevligt i bussen typ! slutar med att milla ligger över mig och typ drar i ibbes dator haha, det var lite kul! saknat dom dära stunderna från förra klassen alltså, sjukt mycket att sakna.


fin bild från museet och svart på spanska!


All because of you
I belive in angels
Not the kind with wings
No, not the kind with halos
The kind that bring you home,
When home becomes a strange place.
I’ll follow your voice,
All you have to do is shout it out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0