-.-

Hej jag heter Marion och är ett stort jävla pucko.
har ju matteprov på onsdag, och jag som smart är glömde mitt häfte i skolan ;s
heja mig.

kommer ju inte orka plugga ihjäl mig imorrn heller så, skiiit!
fast imorrn slutar jag ju inte 5 så jag orkar nog iaf lite mer än vanligt.
men nu kan jag ju kanske göra en bildanalys och dra ut det sista sakerna som är jessicas,
imorrn blir det nog att sova hos henne om hon tilllåter, förmodligen torsdag till fredag också :P

btw, jag käkade upp en chokladkalender förut.
var lite tidig med julen kanske?
fast det är faktsikt bara lovet som lockar och inte nån annan såndär julafton som är som begravningar.
ja, jag var väldigt glad idag märker ni?
och fan vad det spökar i mitt rum, eller så kanske jag inbillar mig xD
puss :*

och min blogg är cp så jag kan inte lägga upp några bilder ;s

Kommentarer
Postat av: hanna

haha, jag käka också upp en hel chokladkalender fast för två veckor sen typ ;) haha

2009-11-25 @ 17:42:28
URL: http://haannanord.blogg.se/
Postat av: hanna

haha, jag har också käkat upp en hel chokladkalender fast för två veckor sen typ ;) haha

2009-11-25 @ 17:43:48
URL: http://haannanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0