Valborg.

Tjena mitt bena,
igår var det valborg och det va jätte kul!
från börjar var jag inte säker på hur jag skulle göra eller vart vi skulle vara, men helt lyckat blev det iaf :D
vi var massa personer,
typ ibörjan var vi;
jag, Kajsa, Natalie, Erika, Hanna, Elintvå av adams kompisar Lovis och Tjecki (stavning) Adam, Robert, Rasmus, Micke,  Erik sen kom Fia, Josse, Matin & Henrik också.
Sen var det raketer, då fick vi med oss lite mera folk dit, fast jag och Kajsa hade bråttom så vi gick i förväg eftersom vi har korta ben (A) tar lång tid för oss att gå, speciellt om man är kissnödig.
Iaf sen så skulle vi tillbaka till grillplatsen, då kom också Karl, Mimmi, Robin, Ibbe, Kicki :)
som sagt hela dagen var hur bra som helst! :D 

xoxo,
marion.

-Nej jag är inte lullig,
jag är bara glad och hes.

Mitt och Kajsas citat!  

Kommentarer
Postat av: HAnna

kul vare :) <3

2009-05-01 @ 21:56:58
Postat av: KAJSA

det var ju as roligt, hoppas att detta händer igeeen! :D<3

2009-05-04 @ 16:02:55
URL: http://kungkajsa.blogg.se/
Postat av: Marion

det kommer hända igen, för det ska vi se till :)<3

2009-05-04 @ 20:23:10
URL: http://marionx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0