Sthlm.

Hejsan!
igår bar det av till Sthlm klockan 7, gick upp kvart i 6. gissa om jag var död!
iaf, tog typ 4timmar att åka på bussen hade bäckström en täling, jag och Erika vann godis för 50 spänn, år dock inte så mkt menmen.
Vår busschaufför vår busschauför, är en man med surt humör...

när vi kom fram gick vi på riksdagen, den var tråkigt. somnade nästan,
efter det bar det av till drottninggatan och shoppade, jag och elin tvingade oss nästan på att köpa ett par shorts bara för att köpa något! det var inte nått att hänga i granen om jag ska vara helt ärlig...
på väg hem så försökte vi komma på lekar, men vi  var ju tvungna att vara tysta bussresan hem för både lärarna och chauffören! -.- det förstörde hela vägen hem, för dom fick prata hur högt som helst :S och vi fick nästan alla lärarna i bussen också :S

idag kanske det blir stan med Elin?
och jag tänkte fråga Milla om hon kunde ändra mitt teckensnitt på min blogg :)
xoxo,
marion.

-Ha inte för höga
förväntningar.
Då märker man precis
när det hela blir dåligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0