Söndag, flickorna!

God kväll!
kom hem för ett tag sen från Robert, jag, kajsa, erika, elin, micke & adam kollade på film. Sex drive. det är asbra! xD
iaf, varit med tjejjorna hela dagen typ, gjorde typ ingenting typ, tv osv...
nu är jag på väg att bli trött vilket är bra, men jag är inte det än.
skolan börjar imorrn ,och jag orkar inte :O pluggade lite igår med mitt land ajg ska skirva om, tog Thailand vilket jag ångrar nu! :S men jag ahr redan skrivit 1 och en halv sida så jag orkar inte börja om :O

nu ska jag kika ut vad jag ska ha på mej i morgon..
xoxo,
marion.

-Om livet känns tungt,
så är det ändå bäst att
välja en axel att gråta mot!

Kommentarer
Postat av: hanna

skulle viljat varit med och tittat på sexdrive, den är bäst ! ;) höhö :D <3

2009-05-29 @ 09:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0