Måndag, origentering.

Hade origentering i detta väder, hur kul är det?
var dyblöt efter cyklingen dit redan, och sen slutade det aldrig regna... så ni kan ju förstå hur blöt jag var?
jag och elin sprang inte bort oss, bara det att vi missade 4kontroller alltså gick för långt eller gick fel.. men det gick helt okej ändå :) sprang mer än vad jag trodde jag skulle göra också, så jag är stolt :)
sen så blev det även en racing hem från cykelbanan med cykel i motvind, och gissa om jag var trött... :O

när jag kom hem , började jag genast att baka rabarberpaj ^^ den blev bränd och så, men helt ätbar, så jag åt upp den helt själv :) ni som känner mej vet att jag är hungrig ständigt! haha

nu ska jag inte skriva mer :)
xoxo,
marion.

-Om det regnar,
ta regnkläder!

Kommentarer
Postat av: Milla

bra citat där du (y'

2009-05-18 @ 21:12:08
URL: http://heejmilla.blogg.se/
Postat av: Marion

haha, jag överträffade mej själv ;)

2009-05-19 @ 15:54:29
URL: http://marionx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0