Lördag.

Kom hem vid kvart över 11 tänker jag :)
jag och Hanna var och hyrde film och köpte chips och sen så drog vi till Micke denna gången :)
vi kollade på Mirrors, som inte var så läskig... men det brukarinte röra min rygg så mkt :P haha
sen så stukade Jonathan foten stackarn! klumpig när det gäller studsmatta, ohjä!

aja, sen satt  vi och softade :)
vi var under dagen då,
jag, hanna, robert, rasmus, micke, adam, jonathan, jocob & erik. (:
så har min dag varit, så får man se vad som händer i morrn!
xoxo,
marion.

-Våga ta första steget,
tro på dig själv.
Detta måste jag lära mig....

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, den var inte ett dugg läskig ;)

Kanske lite bara.. :P

vem lämnar in den ?

2009-05-17 @ 12:32:08
Postat av: Hanna

oj, jag glömde skriva namn :P

2009-05-17 @ 12:32:45
Postat av: Marion

haha ;P

Micke gjorde det!

2009-05-17 @ 16:19:06
URL: http://marionx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0