Lördag, Sommar & Sol!

Jag älskar detta väder, ska bli ännu bättre imorrn så jag kan verkligen inte klaga!
imorse satt jag ute och solade, sen åkte jag och Hanna för att köpa kulglass<3 sen åkte vi hem till mej och fixade melon och vindruvor efter det la vi oss i gräset och solade!
sen så började vi leka med en yogaboll sen kom även Robert. Vi drog till Örten, där mötte vi Rasmus och Martin. Bara så ni vet var det första doppet och jag klagade inte på kylan i vattnet, det var varkligen avsvalkande!
sen låg vi även där på ett tak och solade tills jag och Hanna bestämde oss för att åka och köpa mat klockan 6!

fast nu har vi splittrats, men det kanske blir tält inatt..
och jag skäms att jag inte har hunnit köpa någonting till mamma, men jag hoppas Jessica eller pappa lagt ut nåt som jag kan vara med att vbjuda på (Y)
xoxo,
marion.

-Sola är skönt,
tänk bara på att-
Dricka vatten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0