klänning.

Hej.
dagen har varit helt okej.
Fysik prov - Svåååårt, blev klar innan vi fick gå ;)
rast i 3 timmar+lunch - satt ute med Milla & Erika, vi pratade om mkt och tog oss en egen lunch rast typ 40min innan :D
tyska - tråkigt, ingen stamning här inte ;) bara det att vi inte läste alls
no- hemprov, Kjell släppte oss halv 3 :) han är lat, så han vill också hem :D

hem
mat- jummie, kotlett med färsk sallad (jordgubbar, vindruvor, kiwi, sallad, melon) älskart! <3
plugg - svenska.... som jag håller på med fortfarande men jag orkar inte :O

fick min klänning idag också, finare än vad jag trodde... kanske inte så överdrivet snygg men den blir finare ju mer man kollar på den :)

och nu självklart datan, måste sluta med detta! :S bli lite hurtig, måste ta tag och få kondition hur det nu ska gå :O
xoxo,
marion.

-Life is hard.
but lose someone you love,
is even harder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0