Kanonkatt.

Nu är jag trött! vänder snart hoppas jag.

får se hur allt blir nu ikväll, blir nog bara hyra film för min del, kanske med Hanna & Erika & Elin? nej jag har fakstiskt inte en blekaste aning.

idag fick jag mej en ny cykel, eller ny och ny, pappa hade den när han var ung. haha, jag skrev ung! som är typ lite halv trasig sådär :P men det är en sån jag vill ha! pappa sa iaf att den vart ful, så den funkar bra för mej ;)

jag är hungrig också, snart mat.
lasange for the winners! <3
jag är som katten Gustaf när det gäller lasange, och mat över huvud taget!
xoxo,
marion.

-Lev livet,
tänk inte för mycket på framtid.
Njut och ta dig igenom
det som händer nu istället.
Ett steg i taget.

Kommentarer
Postat av: Milla

jag borde lyssna mer på det sista du skrev där ..

du är bra <3

2009-05-02 @ 20:32:50
Postat av: Marion

jag med, det är inte alltid lika lätt som man kan tro att det är!

du är bäst<3

2009-05-03 @ 15:51:41
URL: http://marionx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0