Hello weekend.

Äntligen denna ljuva helg är här.

gjorde So prov som gick (N) och det är en tumme ner! gissade på allt nästan.
jag och elin fick ett skratt på tyskan tack vare att jag började stamma när jag läste högt i ett knäpptyst klassrum :P haha det var kul,  jag grina för jag skrattade. Låter nogi nte så kul, men gissa om det var (Y)
Sen gick vi och hämtade våra klasströjjor. visade dom  för svampen och hon läste och tänkte inte mer på det, men sen så hon bilden (två flodhästar som sätter på varandra) då himmlar hon med ögonen och skrattar och säger, vad snuskigt :D haha!

denna helgens lista ser ut såhär:
hemprov.
boken om mig.
 
xoxo,
marion.

-Ett gott skratt
förlänger livet.

Tårar kan också försvinna
men på olika sätt!

Kommentarer
Postat av: Hanna :)

haha vad snuskigt ;) haha :P

2009-05-08 @ 17:38:53
Postat av: Marion

haha, men hon sa ju det ;P

2009-05-08 @ 23:39:03
URL: http://marionx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0