Fredag.

inatt sov/dygnade vi hos Micke, höll mej vaken till typ 7 och vakande tio -.- typ som nu, jag la mej och sov och sa till att mamma skulle väcka mej om en timme, dock hade hon gjort det men jag har pratat i sömnen och svarat. Alltid kul not, så men jag kommer nog kunna sova ändå :)

iaf, vi grillade och det var skoj hela dagen! :D
sen så får vi se vad som bliver idag? kanske drar till elin :)

nu orkar jag inte skirva mer :O
ha det!
xoxo,
marion.

-tänk på vad du gör.
Nästa dag kan du
ångra dig,
men det är inte helt
säkert!

Kommentarer
Postat av: KAJSA

snygging!

det var bäst!<3

2009-05-23 @ 13:24:17
URL: http://kungkajsa.blogg.se/
Postat av: Rasmus

Det var en värd dag/natt... Så här på sommarens sista suck blir man sentimental, vi hade en hel del kul när vi var småbarn :) Synd att du bytt blogg nu, mycket lättare med allt på 1 ställe :/

2010-08-15 @ 03:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0