Bra helg (Y)

Imorrn drar skolan igång! jag längtar inte så överdrivet mkt om jag ska var ärlig.
hehe, gårdagen blev kul ändå :)

Hanna kom hit, sen kom Elin. Sen så skulle vi iväg till Elin för att hämta singstar, så kom Robert så också.
Körde runt lite med mopederna sen åkte vi hem till mej och sjöng singstar, Vi var sååå bra! ;D höhö, not!
Sen så åkte vi och lämnade Elin och då åkte Robert också vid 1.
När jag och Hanna kom hem igen kollade vi på film, Shrooms inte braomjag säger så :)
sen gick vi och la oss, klockan han väl bli halv 4.
vaknade på dagen halv 12, så kollade vi på den andra filmen vi hyrde. Fear of the dark, kanskeinte den bästa filmen direkt.
Hanna åkte hem, jag lämnade filmerna och sen svängdejag in till morfar, och va där ett tag :)
och nu sitter jag självklart här, vilket liv!
Men klockan 5 åker jag Nathalie och Hanna och kollar på fotboll, Isabelle spelar.

nu ska jag kila.
xoxo,
marion.

-Tro mej,
allt blir mycket bättre
när man planerar saker.
Om inte, så kommer man bara tänka på
saker som man inte vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0