Tisdag, 10år-slut.

Uhu, jag är ledsen! allra sista dagen på dejeskolan... och jag grinade självklart, det sista skolan fick se av mej var tårar... men jag kommer på besök (Y)
Jag & Milla gick därifrån tillsammans och så kommer vi att "börja" gymnasiet tillsammans, skönt att man har någon där iaf.
Det är tur att det finns så bra vänner som jag har som uppmuntrar en mot något som man egentligen inte vill!
Puss på er :* 

nu har jessica testat sminka mej för skolavlsuningen då,
blev väl typ sådär... det såg ut som jag vart jätte ledsen i sminkningen. men aja..
xoxo,
marion.

-You're the one
and only!

sen åker jag till Nathalie, hon ska färga håret på mig.

Kommentarer
Postat av: Milla

du & jag marion, du & jag .. ;)

2009-06-09 @ 18:35:22
URL: http://heejmilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0