Torsdag, tandis.

Hejsan svejsan,
idag ringde min klocka nio.. det är så här att jag var död, för jag kan inte lägga mej med press på att jag ska somna. annars går det prima!
åkte dit, dom sa inte såmkt, dom tycktejag skulle minska med tuggummi, men det som är så gott! och bli helt avslappnad i käken så fort jag kom och tänka på det... jag orkar inte.
så kom jag hem halv 10, la mej och sov ett tag eller halvt sov jag var vaken i drömmen, det var läskigt jag tänkte på att jag låg och försökte sova samtidigt som jag drömde... :O :D aja, sak samma.
idag ska jag göra en grej till som är på listan.. annars är det rätt lungt för min del, försöka lära mej ett ackord xD
xoxo,
marion.

-My smile was
 taken long ago.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0