Torsdag, småsjuk.

Hade en liten liten sovmorgon idag,
sen gick jag upp och drog på mej ett par jeans som jag inte använt på månader, dom är förstora men så himla bekväma så det sket jag i! :D åkte till skolan och fikade med klassen, det var mysigt. Självklart kom tårarna igen, typiskt mej! haha

nu sitter jag här och hackar tänder, är lite småsjuk sådär :/ det suger verkligen!
men jag hoppas det inte har blivit värre tills imorgon.
xoxo,
marion.

-When you are feeling tired
I'll lay there with you.

Grattis på Nathalie som blir byxmyndig idag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

förstora jeans är bäst!

jag hoppas verkligen att du kvicknar till och blir bättre tills i morgon <3

Grattis på Nathalie igen :D

2009-06-11 @ 21:42:40
Postat av: Marion

hmm, vem skrev detta? :D

2009-06-13 @ 11:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0