Tisdag, dretväder!

Hejsan Hoppsan,
skrev inget igår. Var på i skolan, skivan med Hanna och Robert och sen pluggade jag :O
det ska jag göra idag med, farmor fyller år idag och jag kunde inte följa med ner och fira henne på grund av skolan :( fatta vad dåligt!

imorse vaknade jag av världens smäll, öppet fönster+regn+åksa... och jag är faktiskt väldigt rädd för det, hela huset vibrerade :O det hjälpte inte mycket med att klockan var 6 och jag somnade halv 7, rätt onödigt. Men jag orkade inte.

om ni har några låtar på lager så vet ni vart jag finns!
xoxo,
marion.

-Ni kommer aldrig
förstå, hur det känns.

Kommentarer
Postat av: Milla

jag kan inte säga att jag förstår helt & hållet, men jag kan tänka mig hur det känns, och jag finns om du behöver prata, var inte rädd för att komma till mig <3

2009-06-02 @ 18:48:41
URL: http://heejmilla.blogg.se/
Postat av: R

Jag vaknade också, trodde att jag drömde först :S

2009-06-02 @ 19:04:56
Postat av: Rasmus

Tråkigt... jag vakna också, kunde dock inte somna om igen :(

2009-06-02 @ 20:46:18
Postat av: Marion

Milla:

det går inte att göra det. Tack för att du finns, och jag vet att du finns och jag finns för dej

2009-06-02 @ 20:59:58
URL: http://marionx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0