Punkt.

Helt nedstämd är vad jag är,
ledsen musik & inga mer personer som man sett varje dag, det är verkligen över nu!
Tror inte jag har fattat det, 9B är bäst, men A ligger faktiskt inte så långt efter... Jag kommer sakna alla fruktansvärt mycket, jag sitter här och nöbölar typ... Detta är inte lätt, man har gått där i 10år och nu måste dom slänga ut oss därifrån. Men det är bara att inse att det aldrig kommer att bli så som det var. Man får gå vidare, det tänker jag göra.. Men jag ska hålla kontakten med flera ändå :)
Kände at tjag var tvungen att skriva av mig lite. Ni får stå ut!
xoxo,
marion.

-Livet går vidare,
även om man inte vill.
Det är livets gång.

Kommentarer
Postat av: milla

åh jag var deprimerad hela kvällen igår när jag hade kommit hem, satt och beklaga mig för robin lixom ._.

puss på dig gumman <3

2009-06-13 @ 21:46:16
URL: http://heejmilla.blogg.se/
Postat av: Marion

det är de killar är till för ;)

haha!

Puss<3

2009-06-13 @ 22:49:13
URL: http://marionx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0