Onsdag, slutet.

Sitter i skolan just nu, har SO.. men eftersom jag är klar med mitt inlämningsarbete fick vi som var klara göra typ vad vi ville! :D

snart har vi engleska prov 80verb. kan väl de mesta, men det kan jag inte direkt kalla prov :O men jag klagar inte, det är det allria sista provet i hela 9:an :) :( jag vill inte gå ut dejeskolan, det känns som allting kommer att splittras, just därför har jag valt att detta ska bli den bästa sommaren med de bästa vännerna! <3

nu vet jag faktiskti nte vad jag ska skirva, idag ska jag antagligen vara med Nathalie, vi verkar ha öerhört mycket att prata om just nu! så det kan vara bra att prata av sig lite  ;) finns på mobilen!

nu ska jag inte underhålla er med min sköna text.
xoxo,
marion.

-Alla borde få ett
långt och lyckligt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0