Onsdag, allra sista.

Nu är allt slut :(
skivtjärnsdagen är gjord, det var verkligen det sista! jag mår verkligen dåligt, men det är bara att rycka upp sig och hoppas att jag mår bättre på avslutningen! annars vet jag inte vad jag gör :/
sommarlov snart, ingen bra början. Alla har sommarjobb och jag får sitta hemma och inte göra någonting :S
eller ja, jag och elin då kanske ;) men bara för att vi råkade vara lite dryga.

sitter och knarkar lite låtar,
ni kan få smakprov om ni vill (:
*Milow - Ayo technology
*John ME - love is my drug
*P!nk - please don't leave me
*Caliban - I see the falling sky
*Seconhand Serenade - fall for you

xoxo,
marion.

-Det blir två håll,
ena dit andra hit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0