Lördag, Fredag.

Hej, skrev inget igår... hade ingen tid. skolavslutning you know!
dagen såg ut såhär
*Foto på skolan
*Kulturhuset och käka mat+få betyg och lite mer... *tårar*
*Hem, fika osv. Fick 2Oth boxar, sminkborsteset och pengar :)
*göra sig i ordning för discot på kulturhuset
*åka till hanna och sen "discot" där åt vi mat brottades på en grej och tävlade... 9A vann, 9B 2:a, 9C 3:a.
*sen gick vi därifrån och gjorde typ ingetning, stack hem till Alice sen blev det promenad osv...

så idag vaknade jag med mer av min förkyldning och mindre bra röst,
så jag ska börja kolla på oth idag<3
xoxo,
marion.

-Snälla tro inte att
jag inte vill.

Kommentarer
Postat av: Milla

tack för att du gjorde den dåliga kvällen lite mindre dålig baby :* <3

så länge man är tillsammans med 9B är allt bra, and that's it .. men nu måste man ju tyvärr gå vidare :/

2009-06-13 @ 12:58:56
URL: http://heejmilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0