Fredag, sista.

Sista fredagen gjord, kollade på filmen från arnäs när vi skulle börja 7:an, gud vad liten man va:O det var pinsamt :$
somnade halv sju igår kväll, jag var så trött. haha!

annars har dagen varit lugn, fick mvg på ett tyska nationellt och ett poäng ifrån mvg på det andra, det tredje gick inte bra, -g. 3är inget bra nummer -.- :D det var klockrent att jag och elin fick precis samma resultat xD bara på olika saker :)  
funderar starkt på att ta mej nått att äta, no big deal! sen ska jag duscha :D
xoxo,
marion.

-Någon gång
måste allt se
till att bli bra!


En bild från tältningen. Jag är bäst när det gäller tält! ;) det kan jag inte vara ensam om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0