Fredag, bada.

Tjo!
kom hem för en timme sen tänker jag :) var vid skivtjärn med Hanna, Elin, Robert, Rasmus, Micke & Jacob :) vi slog nog rekord på att vara i vattnet, vi badade mer än var på land :) det var asskönt (Y)
imorrn bär det av till Sunne vattenpark, premiär där för mig! ;) haha jag är lite efter... så om ni inte hör något mer från mej har jag dött av rädsla ;D haha! kanske lite för att ja ska upp halv nio -.-
nu ska jag inte underhålla er heller...
xoxo,
marion.

-Varför inte bara våga?
Man lever bara en viss
tid.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vi älskar vatten <3 :)

Sunne i morghon :D

2009-06-27 @ 08:15:51
Postat av: Robert

Det var kul idag :)

2009-06-27 @ 18:28:50
Postat av: Marion

Vatten<3



För det var det! :D

2009-06-27 @ 19:17:00
URL: http://marionx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0