Going under

jag höll inte mitt löfte, jag lovade mig själv att gå upp 11...
klockan ringde 11, jag hade ont i huvet så jag la mig och sov igen..
till halv 1, hur ska jag kunna sova inatt? :/
och jag blir så dyster när jag kollar ut genom fönstret.. det bara forsar regn, så jag valde att ha rullgardinen nere.
längtar tills i morgon också, ska köpa kläder och kanske oth boxen 3:an då :)
nörd jag vet (; haha!

nördar på spotify också, bra med musik alltså :)
nu kom evanescence - going under också, det är bra :)
Puss!

-Som ett sandkorn på botten,
omringad av alla andra runt sig.
Alla är lika, men någon måste
sticka ut från längden &
våga vara annorlunda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0