Torsdag, nytt?

Nu är det såhär, jag tror min blogg suger!
ingenting att läsa :P jag borde komma på nått mera att komma på att skriva.
Men det är svårt...
Funderar på att fråga Milla om hon har lust att göra någon ändring på min ´blogg, inte så svart nu när det är som vackrast ute... :)
funderar också på dragspelsstämman imorrn, får se hur det blir med det.
Erika och Kajsa kanske skulle in, så det blir som det blir :)
xoxo,
marion.

-Lögner kommer
alltid fram i slutet.

       Marion           Kim                   Gitarrristen                Milow         

   
  innan rix                 Var BÄST!              var Snygg!              var grym!

Dåliga bilder, med dålig mobilkamera.

Kommentarer
Postat av: Milla

Jag kan gärna hjälpa dig! :)

2009-07-02 @ 22:34:41
URL: http://heejmilla.blogg.se/
Postat av: Marion

tack :D

pratar mer om det på msn ;)

2009-07-02 @ 22:35:54
URL: http://marionx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0