Sweet home.

Äntligen hemma, jag köpte ingenting! :(
helt ovärt att åka dit ens, fanns inte ett skit... så jag blev besviken.
På vägen hem åkte vi in til Arvika, kollade om man kunde ta piercing.
Som tur var så va det inte öppet.. då blev jag lättad faktiskt :/
men det är väl bättre att ha det gjort? ;o

sak samma, spöregn hela dagar nu också, poolen börar svämma över vilken sekund som helst om den inte redan gör det.. jag vill ha bättre väder nu alltså, det är dags!
och nu ska jag snart hoppa i duschen,
inte bokstavligt då.. eftersom jag hoppar inte i duschen ;)
haha, den var bra! :D not, så trött är jag..

asg åt både Jessica och Mamma!
När vi ska gå in till köpcentret trampar Jessica i världens vattenpöl med klackskor så hon blir blöt xD
Sen så går vi ut, så kollar hon bak och säger "den där vattenpölen var inte kvar längre"
så är det en stooor vattenpöl mitt framför fötterna igen.. om jag inte hade sagt nått hade hon kollat bak och gått rätt i den också ;) smart syster...
och mamma började prata med någon, som hon trodde var Jessica...
"Den här var väl fin Jessica?"
"Mamma, jag är här borta"
ja, jag är trött och asgarvar/asgarvade åt det ;)
långt inlägg ;o
Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: Har redan kollat youtube ;>

2009-07-11 @ 16:51:39
URL: http://heejmilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0