Städat & Klart!

Halleloja (:
just nu trivs jag väldigt bra mitt rum, städat och klart :)
satt upp en tavla också, rätt stor.. en ros liksom såndär närbild (: lite romantiskt eller nått xD
haha, jag är värsta skummsen nu :O vet inte varför.. min hjärna hänger helt inte med! ;)
glad är jag också, och trött.. jag tror det är nått i vädret som gör mig såhär..
tänk om det är som i the happening ;o fast det tror jag inte :) pheeew*

ska se om jag ska kolla på film ikväll
another cinderella story eller a walk to remember ?
senast jag kollade på a walk to remember satt jag och nöböla i en halvtimme, ont i huvet då iaf!
aja, sak samma.,.. nu ska jag stänga fönstret innan jag blåser bort!
Ni som inte kollat ut, det blåser som jag vet inte vad!

Puss :*

här får ni till och med en bild på tavlan (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0