Sommar?

Kokobeng!
jag är störd, jotack ja vet! ;)
jag har astråkigt, det är liksom förbjudet att ha såhär tråkigt på sommarlovet!
Även om det inte känns som sommarlov längre alls alltså, ingen sommarkänsla kvar :/
känns inte som juli, känns inte som sommarlov, känns inte som något.
Sitter och lyssnar på spotify och softar lite smått sådär..
Utsliten efter shoppnigen alltså, eller vilken shopping för den delen? ;s
aja, hittat en klänningjag förmodligen ska köpa :D
som jag kanske kan ha på fryksdalsdansen :)

imorrn är det tjejkväll som gäller,
saknar verkligen mina tjejjor!
Puss&Kram (:

-Det är något ivägen,
och jag gillar det inte!


Kommentarer
Postat av: Milla

har vi haft sommarlov än i år? ...

ohc just det, det där som är ivägen .. antingen så har någon piercat dig utan att du vet om det, eller så är det något annat elakt som bara vill irritera, m puss på dig bruden! <3

2009-07-12 @ 00:53:05
URL: http://heejmilla.blogg.se/
Postat av: Marion

haha, nu fattar jag inte ;D



antingen så har någon piercat dig utan att du vet om det, eller så är det något annat elakt som bara vill irritera?



Pusspuss!<3

2009-07-12 @ 13:28:54
URL: http://marionx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0